Je zit op een waardevolle schat aan verhalen …

 
 

Jouw organisatie of bedrijf zit boordevol verhalen. Geen reclame, pr & marketing. Geen storyselling.

Het gaat om de verhalen die de intrinsieke waarde van je organisatie of bedrijf vertellen. Die vertellen wat jouw organisatie bezielt en in beweging zet.

Bovendien bepalen deze verhalen, veel meer dan storyselling, hoe klanten, leveranciers, investeerders en andere betrokkenen je organisatie of bedrijf waarnemen.

Denk aan verhalen over …

  • waarom je doet wat je doet.

  • de drijfveren van jouw medewerkers.

  • de toegevoegde waarde van je leveranciers.

  • wie je klanten zijn en waarom ze voor jou kiezen.

  • hoe je omgaat met de veranderingen in je sector of deze veranderingen juist aanjaagt.

  • je identiteit waardoor sollicitanten echt bij jou willen werken.

“Maar mijn verhaal is niet zo interessant” of “Wij hebben geen verhaal”, horen we vaak zeggen. 

Laat ons eens naar je luisteren en we zullen je vertellen welke schat aan verhalen je net hebt aangeboord en hoe die verhalen van waarde zijn voor jouw organisatie of bedrijf.

En hoe je andere organisaties en bedrijven kan inspireren en zo iets in beweging zet.

Wij gaan op zoek naar die verhalen in en over jouw organisatie. Luisteren naar de individuele en naar de gedeelde verhalen. Halen naar boven wat jouw organisatie bezielt en in beweging zet. 

Zo komen we tot inspirerende, bezielende en zingevende verhalen. Verhalen die verbinding creëren voor je stakeholders, richting geven aan je organisatie en mensen raken.

Onze kracht is …

  • Een denkproces in werking zetten waardoor we bewustzijn creëren in heel je organisatie.

  • Naar jou als ondernemer en je medewerkers luisteren en daarmee een klankbord vormen.

  • Challengen door kritische vragen te stellen.

  • Authentieke verhalen vertellen die juist daardoor bijdragen aan je pr & marketing. 

Plan van aanpak

Aangepast aan jouw mogelijkheden en behoeften doen we een voorstel met een plan van aanpak dat we samen bespreken.

Heb je behoefte aan persoonlijke verhalen om te gebruiken op je website of in interne communicatie, verhalen over het productieproces verwerkt in een korte video, nieuws onder de vorm van een persbericht … we bespreken het samen met jou.

Is Re-story een redactiebureau?

Ja.

En tegelijk … voor jou verhalen maken dient voor ons een hoger doel.

De verhalen die we voor jouw organisatie maken, tonen hoe jij bijdraagt aan het nieuwe verhaal van een betere wereld voor de komende generaties. 

Hoe jij jouw duit in het zakje doet om globale en persoonlijke crises een halt toe te roepen. 

Hoe jouw organisatie met haar bijdrage zowel financieel gezond is én een maatschappelijke return levert. Een zebra is.

Met wie ga je aan de slag?

Re-story heeft een redactieteam. Je eerste contact is Mischa Verheijden die naar je luistert en een syntheserapport maakt als fundament voor de samenwerking.

Mischa heeft meer dan twintig jaar ervaring als journalist, webcopywriter en online marketeer. Hij is co-auteur van verschillende boeken waaronder Omarm de Chaos (met Jan Rotmans, 2021) en Disrupt Jezelf (met Elke Leyman, 2017).

mischa@re-story.be | +32 (0)498 570 572


Eerder maakten we verhalen voor …